Followers

Wednesday 13 July 2011

Aiman :)




Tahu x spe nie ?
 Nama dia nie aiman .aiman nie baik taw , handsome kn ?
comel je muka dia , rindu kowt :/
dia baik gila ngn aku siap kata 'saya sukakan awak' , 'saya cintakan awak'. 
Pehh terharu sial..
aku terperanjat sial , x sangke de budak ensem cm dia minat kt aku .
tapi tu la aku ,mmm cm x hargai lak dia . tp dia mmg member baik sial , baik kt aku.
aku suka dia , mmg best kawan ngn diaa !!! <3
sayang lak nk lepaskn dia . korang pun tahu kn aku nie pemalu nk ngaku2 nie , so paham2 jela
perangai perempuan nie . 
aku rindu sebenarnya kt dia nie sbb dh lama x IM kowt ..
mesti la rindu .. gila kalau x rindu . tu mmg xde perasaan r tu .. :)
Xde dia rasa sunyi gila ... mmm . Tengok skrg dh mula rindu lak kt dia .. nie aku 
malas nie , sbb suka la aku jd cmnie .. Aduhh !!!
Cne aku nk bgtahu dia nie ? dia suka aku tapi aku x bgtahu dia pun yg aku suka dia
sbagai kwn je tapi ntah la .. susah dowhh :/
jawabnya 'melepas la kau'.. mmm !!!
ala , cne nie weyh ?? EEE....
mmm , dpt tgk dia ngn gf baru dia pun dh kira ok dh .. xpe r
jnji dia happy ngn pilihan dia . Aku tumpang happy untuk dia :)

No comments:

Post a Comment

Aloha .. korang nie blog faty baru buat :) simple je kn . pasal blog nie?? xde yg special pun .. simple je ann ? hee :D dah tahu simple tu follow r .. N sapa2 yg terasa muka dia de kt blog nie , sorry taw faty amek .. n suka hati faty la nk buat ape kt muka tu .. haha :D u r welcome to read it but dont complain k :)

shy emo love

Si Comel :)

Comel x 'Si Kecil nie' ?? Comel gila kn .. haha :) faty dh la suka gila kt anak kucing nie , dah mcm anak sendiri dh :D Terlampau suka .. sayang sangat2 !!! Tengok tu , x ke comel anak kucing nie ?? Kalau mara , pukul ke , sepak ke bunuh ke rasa sayang sangat sebab x sanggup nk cederakan ciptaan tuhan nie yang comel nie :P .. Ape yg de , ape yg kita dpt kena hargai :D KUCING2 KENAPA LA KAU COMEL SANGAT ? Manusia xde pun secomel cm kau . Tu maknanya tuhan maha adil , sebab tuhan bagi perbezaan antara manusia ngn haiwan . :P kena paham tu . Cewwahh , mcm ustazah la plak .. haha :D

mmber gua :P

mmber gua :P

sofi n bakiya :)

sofi n bakiya :)

athiqah ngn adik dia :P

athiqah ngn adik dia :P

Yang nie mmber je :P

Yang nie mmber je  :P

rumah ungu !!!

rumah ungu !!!

150 juta :)

I LOVE YOU

I LOVE YOU



Monkey :)

Monkey :)





Domo :)

Domo :)






Copyright@Dihasilkan Oleh Hak Milik Pinky Devil